این متن رو از دست ندید...

این متن رو از دست ندید...

سلام عشق من...

آخ ببخشید یادم رفته بود

چند وقته دیگه ماله من نیستی ! شدی عشق غریبه ها ...

عشق غریبه چندتا سوال بپرسم ازت...

کنارش راحتی؟؟؟؟

روش حساسی ؟ آره ؟ واسش غیرتی میشی ؟؟؟ سرش دادمیزنی؟

اسمش چی سیو شده تو گووشیت؟؟ عشقم؟نفسم؟زندگیم؟همه کسم؟

اونم شده همه کست؟؟ شده نفست؟؟

شبا بهش میگی شب بخیر خوب بخوابی‌ زندگیم؟؟؟

چند بار تا حالا بهش گفتی دوست دارم؟؟؟

از همونا ک وقتی بم میگفتی دلم میریخت !! چندبار تاحالا باهم رفتید بیرون؟

وای پشته فرموون دستای اونم میگیری؟ دست تو دستش دنده عوض میکنی؟

همش بش گوشزد میکنی ک مراقب خودش باشه ؟؟

یادته به من میگفتی بدون تو دیوونه میشم ؟؟؟

((((یادته تو بغلت بودم گفتم اگه بری چیکار کنم ؟؟ ابروهات گره خورد توهم

و گفتی هیییس!!

من قرارنیست از پیشت برم ...))))

آخ پس کووشی لامصب ؟؟ توام ک بم دروغ گفتی !! توام ک رفتی نامرد ...

آخ که چقد دلم هوای دروغاتو کرده......

دروغات خیلی قشنگ بود با اینکه دروغ بود اما واسم دنیایی رو ساخت که

حتی تصورشم نمیکردی....





نظرات شما عزیزان:

shabnam
ساعت23:30---5 آذر 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 4 آذر 1394 ] [ 22:33 ] [ mi و ra ]
[ ]