من باهات دعوا ندارم که خانوم دکتر غلط کردم

هیچ منظوری ندارم شما حرفای منو جدی نگیر 

حالا چرا ناراحت شدی ببخشیداخم

بعد از اینم هیچ حرفی در مورد شما نمینویسم 

ببینم چیکار میکنین 

اگه فشارت نیوفتاد خنده

من عفو از شما می طلبم خنده

مرا ببخشید

حالا صد برابرم بذاری من بیشتر از تو حرف و عکس دارم

ناراحت نشینا

خب وبلاگ دو نفرست دعوا نداریم که هر چقدم میخواین بذارین من حرفی ندارم اصن وبلاگ واس شما من خودم 10 تا وبلاگ دارم میخواین بدم به شما؟

هر جور راحتین

هووووووووف خسته شدم

من میرم دنبال عکس که اینجا بذارم

بای

 وای یه چیزی یادم رفت اون عکسه خیلی شبیهته وجدانا اون دختره موهاش بلنده ... اون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 30 فروردين 1394 ] [ 16:2 ] [ mi و ra ]
[ ]